duminică, 3 martie 2013

Aştept semnele, să uit...



Atunci când intri în mine,
Când mă străpungi,
Când mă răneşti,
Mă obsedezi, mă destrămezi.

Sunt pustiit,
Acum degeaba ,mă mai simt rănit,
Sentimentele le simt ,sunt învrajbit,
Lumina mea poate că se va înălţa,
Aproape de crucea ta.....

Ahhhh.........lupta e grea......
Încă aştept mugurul să crească,
Încă mă mai uit după o dimineaţă,
O dimineaţă  cu zâmbet,
Una în care, în care,nu mai simt urlet.

Mă retrag în exil,
Mă închid în festin,
Nu mai vreau să fiu viu,
Nu mai vreau să aştept,
Nu mai vreau să te pierd,
Azi mă vreau ,mă vreau, mort.

Calea mea te va urma,
Ghidul meu , o stea din vale,
Te va păstra pe lângă încuietoare,
Chiar de azi mă simt,
Simt uitare....

Călăuza mea,ghidul meu,
Sentiment pierdut,
Aştept semnele, să uit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu