duminică, 3 martie 2013

Suflet pierdut în vise grele


De ce oare te visez doar atunci când mă droghez?
Beau ş-aştept s-ajung omidă, viaţa-n cruce să simt tindă.

Vin rose, şampanie, doar în noaptea asta e,
Toate, le gândesc continu ,
În noapte ,când mi-s străinu’

Noaptea, când totul îi beznă,
Când ferestrele sunt şterse,
Când sticla e fortăreaţă,
Când beţia stă de-o aţă
Când mă simt ca un vârtej,
Când te simt ca un botez,
Când te vreau, ud lânga mine,
Când ,da vreau să fac dragoste cu tine,
Ah……….totul e exaltare, totul stă închis în şiroaie.

Vreau s-aud miros de casă,
Vreau să simt vuiet de plasmă,
Buzele, săruturile, sfârcurile, toate ţi-le vreau….
Strâmtorate sub cearceaf, adunate sub un raft.

Aburit de un tăun, îţi spun, da exist,
Deşi, nu sunt prea cool.
Nu mai suferii, tu singur ,
Căci exist şi eu  ambigu,
Vreau sa fiu şi să te simt, toate pofetele să-ţi mint,
Braţele să îţi cuprind,
Coapsa tare să îţi aprind,
Pieptul rece să-ţi întind,
Umerii să îţi surprind,
Organismul să-ţi zdrobesc
Şi apoi să ne-nvartim,
Sub o stâncă, sub un crin.


După cupola de vin,vino, hai!
Să ne iubim ca nişte copaci,
Să nu ne arătăm decât în maci,
Să fim doar noi pe lângă voi,
Să fim adânciţi în nevoi,
Să ne iubim doar pentru noi.

Sexul, iubirea, dragostea, frustrarea,
Cum naiba vrei tu să numeşti asta,
Pentru mine există doar una, dragostea ,
Cu fiinţa aceea, a ta pe care o doresc ,doar pentru că o iubesc,
Nu pentru pofta carnală, nu pentru faţa ideală,
Nu pentru trupul exaltant,
Ci pentru sufletul curat,
Pentru conştiinţa pătrunzătoare,
Pentru ceea ce eşti tu,
Un înger atârnat de o stea aflată în uitare,
Un suflet aşa cum zici tu pierdut în visare.

Într-o uitare ce mă doare,
Pentru că vreau să fiu eu cel care,
Cel ce poate te va scoate, din visare şi o să te ,
Te atragă in iubire,
Într-o contopire vie.

Ce vrea să fie doar cu tine,
Ce vrea iubire, nu mărire,
Ce vrea doar alinare vie,
Ce vrea un zâmbet, nu o bucurie,
Ce vrea un umăr , nu o plăsmuire,
Ce vrea , pe bune ,o şansă către vieţuire.

Care nu te uită, care nu te trage,
Ce vrea doar urlete de pace.

Ce vrea să fie atârnat,
Făra a fi chiar suspendat,
Vrea se pare ori şi ce,
Numai tu să fi gata pentru orice.

Eu asta vreau, te vreau pe tine,
Am ajuns să te iubesc, ca şi un câine,
Nu ştiu  de ce, nu vreau să ştiu,
Doar a iubii, asta nu ştiu.

Am încercat îţi zic, m-am chinuit,
Până ce dragostea m-a fript,
Totdeuna  m-am minţit ,
Că sunt diavol pentru un nimic,
Că sunt stricat, nu mă-ncadrez,
În tiparul din orez,
In societatea de absurd,
Ce vrea doar mită şi poate chiar şi un mamut.

 Eu sunt acela ce te sperie,
Ce te stresează într-o preerie,
Ce te anuntă că îi gata ,sa ţi-se înfiripe în neştire,
Ce vrea masca să îţi simtă,
Cel care nu vrea decât să te atingă,
Care , se pare te iubeşte,
Care pare-mi-se susţine că nu-i peste.

Cel ce îi mai needucat, poate chiar inadecvat,
Nu e destul şi sincer nu-s,
Aşa cum poate vrei tu  să îi spui.

Cel ce sâcâie într-una , cel ce nu vrea decât normalul,
Care nu şi-mai găsit cadranul,
Cel ce nu se accepta, ca şi castanul.

El te doreste, zău acum e anu’
Eu, da încerc să-ţi fiu şofranul,
Să-ţi fiu tot ceea ce îţi doresti ,
Tot ceea ce tu nu mă crezi,
Te ascult,
Şi nu eşti obsesie,
Eşti, doar singura iubire , care nu-i o gresie.

Orice ai fi, te accesez,
Oricât ar fi o să răbdez,
Puntea mea de dezvoltare,
Ţelul meu atras spre uitare,
Viaţa mea părtinitoare,
Atârnată de o mare…

În final nu vreau să crezi că sunt vre-un naiomez,
Sau să zici că sunt ,un obsedat de lăstun,
Ori vre-un nebun depravat,ce poate i s-o fixat,
Pentru tine o obsesie nebună.

Şi că mă crede vre-o lună,
Că mă vrea doar pentru sex,
Că mă crede un abces.

Să nu crezi că’s altruist,
Că’s perfect, şi microbist,
Sunt un idivid docent,
Intr-un spaţiu cam absent,
Ce se vrea a fi un Kent,
Fumat de tine peste detergent.

Astfel îţi zic ,nu sunt de şters,
Chiar toate umbrele din mers,
Da am puterea să vin lent ,să mă accept azi ,
Pentru ,un considerent,
Chiar de nu cred că  mă vrei lent…

Sunt dispus la nebunie, pentru o iubire,
Pentru o  atingere,
Pentru o sustinere,
Pentru o alinare,
Pentru o normalizare,
Să nu mă mai cred ca atare,
Sa nu mai cred că sunt un oarecare.

Asta cred că tu, tu îmi poţi da,
Asta cred că vei putea fi ,în viaţa mea,
Suflet pierdut în vise grele,
Revino tu de după ele…….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu