duminică, 3 martie 2013

Nenumit


10.000 de gînduri într-o ploaie de scânduri,
M-atingeau pe umăr şi veneau in cârduri,
Se izbeau în mine ca într-o stafie,
Se roteau în braţe, s-asezau in aţe,
Şi treceau prin mine ,se-ntorceau pe mâine.
A doua zi-mi şopteau c-au ajuns să ma străpungă,
Să foreze , escaveze, până-n zona inimei, 
Da' c-acolo undeva, cică te-au întalnit cumva,
Pe tine ce străjuiai, poarta inimei mi-o ferecai,
O păzeai neîncetat si astfel ele n-au intrat,
Deşi ,da, au încercat, ispitit, forţat, rugat,
Dar nimic nu te-a convins, de mine să te desprinzi.
Si atunci când te-au întrebat :    
-Ce faci tu de ce rezişti ,de unde forţa ţi-o desprinzi?
Tu le-ai zis cu faţa blândă:
-Ce stiţi voi ce-i aia trudă, sa găsesti pe cineva, 
Inima ta să ţi-o vrea , viaţa sa îţi dăruiască, tot la tine să iubească,
Asta-mi dă mie putere să rezist la ger, la bere, la ispită, in toridă,
La apa din caramidă, căci acum ştiu eu că el e-al meu,
Si ţin sa îl străjuiesc, păzesc si ocrotesc, de cârduri de miazănoapte,
Adunate şi stricate, perfide si misogine, ce nu-i vror nici când un bine.
Dupa această trudă grea, ele au zburat spre dealuri,
Rătacind spre alte valuri, si  s-e mai intorc, cândva,
Nu c-ar vrea pe-aici sa vină, ci eu le mai chem in tihnă,
Şi le-arat că suntem bine, fericiţi si odihniţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu