duminică, 3 martie 2013

Sunt


Să fiu mort, atârnat de  un pat, apoi legat cu cătuşe...
Mă vezi, mă vei vedea oare,vreodată?

Nu îmi doresc plăcere, poate doar putină durere,
Nu, refularea sentimentului de om prost e ,doar o bere,
Luciditatea mea se păstreaza ,doar pentru crâşma din caverne.

Sar…..,sar,o dorinţă am, atâta îmi mai cer,
Doar atâta îmi doresc,
Vreau ,vreau ca sufletul să mi-l opresc,
Corpul meu, trupul secătuinţei şi orgiilor,
a atins prea multe.

Da, am lins ,am lins ,prea mult,
Da m-am denigrat din vrut,
Şi da azi ,pot să îmi tai o bucată din şezut,
Numai pentru a parea că te-am avut.

Raţiunea mea,o existenţă oarecare,
Să fie sexul oare o salvare,o salvare,
Presărată ulterior cu ceva macaroane din făina de creioane.

Nu's decât un prost, unul antrenat să se mintă pe derost,
Am ajuns să mă înec într-un pahar de bere ,
amestecată cu miere.
Nu’s decât un monocrom,azi sunt alb şi mâine chior,
Am ajuns să par că mor.

Şi uite,uite, durerea-mi pare plăcere,
Nu mai vreau decât tăcere......

-Haide taci! Taci acum....să pot să dorm....
să pot uita că n-am breton!
Să pot uita că sunt afon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu