duminică, 3 martie 2013

Ultimul neprihanit


Odată te-am simţit în zbor ,alunecându-mi pe sub covor,
O dată te-am atins în treacăt , atunci când îmi puneai un lacăt.

Azi mă uit după tine, atunci când evadezi din şine.
Astăzi mai plâng ,după coapsa ta dreaptă.
Azi mă gândesc ,că poate ,nu te iubeam pe tine toată.

Eticheta următoare mi-o lipesc, chiar de mă doare,
Vreau să par că sunt voinic şi că nu m-au înghiţit,
Emanciparea nu doare, emergenţa-i trecătoare,
Vuietul din disperare,îmi pare acum o urătoare.

Şi uitea-mă, mai ştii cum te iubeam,noaptea pe după borcan?
Şi uita-mă,mai ştii cum te răneam,vara când nu te vroiam?
Şi lasa-mă să mă desprind,fără ca să te ating!
Şi luptă-mă, cu ura mea, faţă de dorinţa ta!

Astăzi, azi, mă declar lovit,
Astăzi, azi , simt n-am murit,
Astăzi,azi, nu mai cred în iubit,
Astăzi, azi sunt ,chiar ultimul ,neprihănit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu