duminică, 3 martie 2013

Ravasit intr-un minut...


Azi, mai de dimineată,
Pe la duş , sub apa caldă,
Mă simţeam amortizat,
Vremea parca s-a schimbat!
Îmi ziceam, da’ oare de ce?

Habar n-am oare de ce!
Ştiu doar că nu m-afecta,
Că mă simţeam bine, ok!
Ah ce mă mai amăgeam,
Şi apoi , iar rătăceam,
Iar mă plimbam ca nebunu.

Pe tărâmu' ăsta rece, rătăceam,
Şi dorind să te mai aud,
Emisiunea iarăşi ţi-o ascult,
Mă aşez în pat, deşi cam ud,
Stau cu căstile-n urechi,
Şi mă pierd în ceea ce aud.

Şi..da poate că's cam prost,
Că nu ţi-am zis că te doresc,
Şi încep să te citesc,
Şi iată-mă că bloguiesc.

Pierzându-mă în cuvinte,
M-atrăgeai ca un munte
Şi rătăcind prin idei,
M-agătam d-un set de chei,
Iar când termin de citit,
Mă privesc şi sunt uimit,
Sunt în pat,tot răvăsit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu