duminică, 3 martie 2013

Dacă ai şti.........


Şi tu ce crezi c-am să fac,
C-am să tac sau am să las,
Să  se-ntâmple ca atunci,
Ca atunci când el s-a  dus, 
A plecat şi părăsit,
Şi nicicând nu s-a gândit.

Ce mult eu am suferit,
A plecat şi a crezut, 
Că el nu e resposabil ,
De mine în prealabil.

Şti deja şi nu de azi,
Ţi-am mai zis şi repetat,
O să-ncerc oricum s-oricât,
La fel eu să nu comit,
Să mă bucur de ce am,
Să te ajut cum o-i putea.

Căci stiu suferinta e grea,
Zece ani stabilizat,
Dupa înca zece devastat,
Fac ce pot să fiu doar eu,
Ştiu m-am cam schimbat, în lume.

Dar când ma întorc la tine,
Mă regăsesc ,iar pe mine,
Aşa cum mă şti doar tu,
Mic, drăgut cu salopeta,
Ce-ţi zâmbeşte-ntotdeuna,
Iară tu când îl priveşti,
Îmbrăţişând-ul îi rosteşti:
-Dacă ai şti cât te-aşteptam…….!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu