duminică, 3 martie 2013

Colivie pentr-un înger


Nu încerca să mă întelegi,
Pentru că, poate, da, o să te uimeşti,
Te voi speria, ştiu asta,
Şi vei fugi şi tu la fel ca noaptea.

Au mai încercat, îţi spun,
Toţi serafimii, de pe drum.

Cel mai bine,
Zău îţi spun,
Consideră-mă un nebun,
Astfel scapi uşor de mine,
Fără migrene nebune.

Dacă totuşi vrei să-ncerci,
Iubeşte-mă.........
Şi ai să mă întelegi!

Cred, sunt sigur,
Asta-i calea către liber….tate.

Speriat la fel sunt eu,
Azi un urlet , mâine-un ţipăt,
Şi mai şti ,poate şi-un strigăt,
Exaltare, plăcere şi de ce nu....durere..

Cosmonautul meu îmbătrâneşte,
Chiar de tot mai scriu poveste…

Ah, tu rimă , oh nebună!
Meditaţie într-una!

Ştiu te sperii, sunt convins,
Peste toate sunt un vis,
Nu pot fi atins , nici lins.

Colivie pentr-un înger,
Ruginită de un plânset,
Evadare spre uitare,
Toate astea's trecătoare.

Atfel m-oi înălta pe zid..
De unde lumea....să nu o ating…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu