duminică, 3 martie 2013

Divergenta


Şi mai şti cum îmi zbierai?
Că eram dulce ca un pai,
Că mă urai tendenţios,
Şi mă vroiai să fiu un moş!

Iar în momentele de pace,
Ne-mbrăţişam ca nişte  colace,
Şi ne spărgeam de vre-un lăstun,
Ce-ncepe iar să zboare acum.

Din nou veneam să te orbesc,
Cu ochii mei , ce nu mai lucesc,
Şi mă izbeam de gura ta,
De buza fermă ce-atingeam,
Şi lângă care mă lipeam.

Mă înjurai ,în mod comun!
Şi iar te luai de barba mea,
Nu îţi plăcea asprimea sa.

Şi eu ,atunci când te-auzeam,
Mă ascundeam în mâna ta,
Sperand să-ţi treacă infamia,
Şi să mă-ntorc, să-mi simţi amorul
Ce se scalda în vene ,cu lichiorul.

Şi când am facut-o să mai tacă,
Apucând-o brusc de ceafă,
O luai in brate şi-i aruncai,
Nişte priviri, neisprăvite.

Apoi m-am cam forţat un pic,
Şi usor, duios eu  i-am şoptit,
-Să şti că eu chiar ţin la tine,
Deşi observ că nu-ţi convine!

Iar ea privi la gura mea,
Da nu şoptii nici că ar vrea,
Ci m-apucă de mana grea,
Mă trage incet spre ea,
Şi mă sărută pătimaşă,
Zicându-mi  -Ah am fost laşă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu