duminică, 3 martie 2013

Doar cu tine


Liniştea nopţii mă doare,
Mă doare, pentru că-mi şopteşte adevarul,
Şi noaptea mă sperie , mă îngrozeşte,
Buzele mele încă îţi mai cauta părul.

Când e bine, cel mai bine ,mult mai bine,
Atât de bine ,îmi e cu tine ,agoniia nopţilor mele,
Liniştiea lor,numai tu o ţii, departe de mine.

Eşti imperfectiunea mea ,eşti durerea capului meu de după beţie,
Eşti tot ce simt cel mai intens ,esti tot ce vreau şi îmi doresc,
Clipa de lângă tine ,tarziu în noapte o regret ,căci nu pot să-mi mint privirea.

Incoerenţa vorbelor mele,bâlbâiala sufeltului meu,
Nedevorat am fost, recunosc m-am simţit  ateu.

Dar când las sexul de o pare şi-mi privesc umbrele-n noapte,
Înteleg că viaţa-mi-e plină de oroare şi de vină
Iar cu recunoaştere deplină n-aş mişca nici o maslină,
Şi cu asta , gandesc tare, dragostea nu-i pacat mare.

Nimic , chiar nimic nu mă mai interzice,
Nimic chiar nimic nu mi te mai interzice
Fara semne,fara artficii, fara filme, doar cu tine.

Adrenalină, hormoane,senzaţii,braţe buze şi obloane,
Nu contează, eu l-e simt fără pendul ,
Eu te simt cu totul , eu îmi simt poate sorocul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu