duminică, 3 martie 2013

Fericire-ntrevăzută


Zărindu-te pe o prispă,
Adâncită-n amintire,
Mă îndrept spre tine agale,
Cu sufletu-n nerăbdare.

Drugul porţii îl forţez,
Şi în curte mă postez,
Stau , aştept s-apari în uşă,
Privirea să-ţi simt străpunsă,
De fericire ş-ardoare.

Înspre mine te îndrepţi,
Uitând durerea şi toate,
Mă aplec şi tu mă strângi,
Mă săruţi pe funtea lată,
Mâinile m-i le cuprinzi,
Ochii-n lacrimi îţi inunzi.

Şi gura mea a tăcut,
Nimeni, nimic nu aud,
Utopie absolută,
Fericire-ntrevăzută.

Asta simt când te privesc,
Fiinţă, pe care-o iubesc,
Ştiu că mă aştepţi ,fie ce zi,
Chiar de eu ,nu pot venii,
Distanţa-i aşa de mare,
 În viaţa asta trecătoare.

Dar atunci când te privesc,
Nimic nu-i mai închegat,
Ca iubirea ce-ţi port ţie,­
Ochi albaştrii , de la glie….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu