duminică, 3 martie 2013

Ce sa faci....?


Şi te-am văzut ,
Pe un site de abordare,
Te-am accesat să văd..
Esti bun ,nebun, sau oarecum.

Şi te-am citit,descoperit,
Ulterior, dar negreşit,
Am încercat să te cuprind,
Te-am contactat şi poate chiar lezat.

Am conversat, destul ,
De mult sau prea puţin,
M-am supărat că nu vedeam,
Nu-mi deschideam privirea,
Să văd lumina cum era,
Viaţa cum se perinda.

Şi tu ,tu încercai să ma-ntelegi,
Să mă cuprinzi să mă accepţi,
Să rezişti la toanele mele.

Iar eu, rac nebun ce sunt,
N-am rezistat unui taur bun,
N-am aşteptat şi n-am răbdat,
Şi de atunci n-am mai vorbit,

Iar acum greu îmi permit ,
Să te accesez să te ating,
Cuvintele să ţi-le simt,

Da ce să faci viata e dură,
Cand nu înveţi să o faci bună,
Cand nu înveţi să te stăpâneşti,
Şi să respecţi pe cine iubeşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu