duminică, 3 martie 2013

De n-o fi să fie..!


O inspiraţie, o atingere un zâmbet,o legatură pentru cuget,
Ce-mi doream acum un an,
Ce-mi vroiam să nu mă-nec la mal,

Şi mi-am răpus cu luare-aminte astăzi toate acele cuvinte.

Să plec, să stau, să continui cu jurăminte prin borcan?
Să uit, să-mi amintesc ,să-mi trăiesc momentul care...
Care în şoaptele de disperare,
M-a aruncat spre unghia ce încă doare.

Să mint , să mă mint cu faţa-n sare,
Să-mi leagan plăcerea şi să-mi reneg durerea..?

Când mă taie lucrurile, îţi jur o să îmi uit apusurile!

Azi mai stau vreo două clipe,
Aştepând să-mi car surprize,
Mâine reglementarea-i grea,
Dar trebuie să trec de ea.

Atacându-mi greutatea încă sper să simt dreptatea,
De n-o fi să fie bine, tot mă voi avea pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu